Naše aktivity v šk. roku 2009-2010
Separovanie na našej škole
Separovanie na našej škole
Gymnázium Michala Miloslava Hodžu bolo a je dlhodobo školou, kde eko- zmýšľanie a celkový environmentálny duch je na veľmi vysokej úrovni. Prečo? Naši žiaci a študenti osemročného gymnázia mali doteraz okrem zamerania na cudzie jazyky aj zameranie na ekológiu. Čo to však znamená v praxi? Dokážeme naše teoretické vedomosti premietnuť do normálneho bežného života? Vieme, ako sa máme správať k životnému prostrediu a aj sa tak k nemu správame? Na tieto a iné otázky dostanete odpoveď v nasledujúcich riadkoch.
AKTIVITY PRE MENEJ ODPADOV
- Hodina pre odpady – Dni vedy, Prezentácia ZEŠ, Prezentácia k téme odpady
- Zavedenie sep. zberu
- Zber jednorázových bateriek do „recykloblokov“ – bioodpad – zelený odpad z výuč. plochy
Ako sa vyberala prioritná oblasť
| Áno | Nie | Poradie |
Odpady | 8 | 6 | 5 |
Voda | 3 | 7 | 3 |
Energia | 5 | 22 | 1 |
Doprava, ovzdušie | 4 | 6 | 4 |
Zelené obstarávanie | 9 | 7 | 6 |
Zeleň a ochrana prírody | 6 | 13 | 2 |
Táto tabuľka hovorí o našich cieľoch a hodnotách, ktoré sme dosiahli ešte pred vstupom do programu Zelená škola.
Áno – počet položiek z enviromentálneho auditu, ktoré boli splnené
Nie – počet položiek z enviromentálneho auditu, ktoré zatiaľ neboli splnené
Poradie – ukazuje v ktorej oblasti sme najslabší a ktorú potrebujeme vylepšiť ako prvú